درب اصلی ورودی دانشگاه علوم پزشکی
تاریخ : 13 تیر 1403 ساعت : 09:06:28
لوگوی شعار سال
  • 1402/10/07 - 21:16
  • - تعداد بازدید: 592
  • - تعداد بازدیدکننده: 566
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zf1
به گزارش پایگاه خبری وب دا آذربایجان غربی

ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی تکاب با اجرای پروژه های عرصه سلامت در این شهرستان

جلسه بررسی مشکلات و پیگیری مصوبات جلسات مربوط به عرصه بهداشت و درمان شهرستان تکاب ۷ دی ماه با حضور دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر حیدری آزاد فرماندار شهرستان تکاب ، دکتر پروین مدیر عامل شرکت معادن زرشوران و همتی، نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شبکه بهداشت و درمان تکاب برگزار گردید.

دکتر ولی زاد در حاشیه این جلسه و در گفت وگو با خبرنگار وب دا گفت: امروز یکی از جلسات بسیار ارزشمند و مهمی را شاهد بودیم که نتیجه آن بهبود خدمات رسانی به مردم شریف تکاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیرو تفاهم نامه های قبلی امروز جلسه ای در راستای حل یکی از معضلات شهرستان تکاب تشکیل شد افزود: باتوجه به اینکه حدود ۶ هزار کارگاه تولیدی در شهرستان تکاب فعالیت میکنند که ۴۷ مورد ازآن ها خطر ساز هستند ایجاد مجموعه طب کار در این شهر امری ضروری به نظر می رسید.

دکتر ولی زاد ماحصل این جلسه را احداث مجموعه طب کار توسط معدن طلای زر شوران و معدن طلای آق دره با همکاری مسئولین وارگان های ذیربط عنوان کرد و گفت: به امید خدا علاوه بر اجرایی شدن مصوبات این جلسه مشکلات درمانی بیمارستان مهر امام علی نیز حل خواهد شد تا شاهد بهره مندی مردم این منطقه محروم از امکانات درمانی مناسب باشیم تا شاخص های درمانی این شهرستان نیز پیشرفت نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه افزود: از طرفی دیگر مصوبات قبلی در سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان در این جلسه پیگیری شد که دانشگاه مکلف به اجرای آن بوده وبا اتمام این پروژه ها ومحرومیت زدایی از این شهرستان تکاب به شاخص های خوبی در بخش بهداشت ودرمان دست پیدا می کند.

وی در ادامه افزود: از مقام عالی استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تکاب و مدیر عامل شرکت زر شوران در همراهی با دانشگاه علوم پزشکی و عرصه سلامت کمال تشکر وقدردانی را دارم.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار,گالری
  • کد خبر : 870
کلمات کلیدی
سامان تواضع
خبرنگار

سامان تواضع

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب