درب اصلی ورودی دانشگاه علوم پزشکی
تاریخ : 13 تیر 1403 ساعت : 12:54:34
لوگوی شعار سال
  • 1402/08/23 - 12:29
  • - تعداد بازدید: 1985
  • - تعداد بازدیدکننده: 1921
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zwm
به گزارش پایگاه خبری وب دا آذربایجان غربی

اجتماع بزرگ دانشگاهیان علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

دکتر مهدی فتاحی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در این اجتماع که امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه سالجاری با حضور گسترده دانشگاهیان و کادر بهداشت و درمان برگزار شد، اظهارداشت: جهان غرب و صهیونیسم جنایتکار معیار دوگانه دارد و به استانداردهای جهانی که خودشان وضع کرده اند دوگانه عمل می کنند. از سویی به دفاع دروغین از حقوق بشر می پردازند و از سوی دیگر مردم بی دفال را قتل عام می کنند .

وی افزود: در غزه صهیونیستها خودشان به راههای مختلف بیان کرده اند که فقط خودشان را انسان می پندارند و کودکان و بچه های مظلوم را میکشند؛ برای همین هر شخص و دولتی از معیارهایی که آنها وضع کرده اند خارج شوند باید کشته شوند .

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: ما مسلمانان با اتحاد و انسجام حق مظلومان را باید از ظالمان بگیریم و قطعا وعده الهی حق است زیرا خداوند وعده یاین کار را داده  ایست حتما انجام می دهد .

دکتر فتاحی با اشاره به اهمیت دفاع از مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: با اعلام انزجار و برگزاری تجمعات و نیز کمک های مالی و معنوی به وعده الهی تحقق ببخشیم که باطل رفتنی است و حق ماندنی است.

حجت الاسلام طاهری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این اجتماع طی سخنانی، اظهارداشت: تاکنون قریب به ۳۵۰۰ کودک در فلسطین به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اثر ضعف نظامی رژیم جعلی اسرائیل افزود: ظالمان و ستمگران، ۲۰ میلیون دلار در اختیار رژیم جعلی اسرائیل گذاشتند، مزدوران در هفته ۴ هزار دلار دریافت می کنند و جنگنده های اف ۱۴ را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دادند و حتی نزدیک ۹۰۰ نفر نظامی و جنگنده به کمک رژیم صهیونیستی آمدند که همه ظلم آشکار را انجام می دهند .

حجت الاسلام طاهری با اشاره به طوفان الاقصی گفت: گروه حماس ۷۵ سال اشغال را پاسخ دادند. تهدیدهای اتمی که رژیم جعلی اسرائیل اعلام کرد  و گفت باید مردم غزه نابود شوند، نشان از استیصال و ضعف این رژیم پوشالی دارد.

وی با اشاره به شکاف بوجود آمده میان دولت‌ها و ملت های حامی فلسطین، ابراز کرد: تظاهرات مردم انگلیس علیه اسرائیل اثر این شکاف بین مردم و دولت هاست.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: حادثه غزه کاملا روشنگر پیام الهی امام راحل بود که ابتدای انقلاب گفت آمریکا شیطان بزرگ است و رژیم جعلی را همچون یک غده سرطانی دانست که باید از بین برود.

قرائت بیانیه بسیج دانشجویی توسط فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و به آتش کشیدن پرچم رژیم جعلی اسرائیل پایان بخش این برنامه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار,گالری
  • کد خبر : 202
کلمات کلیدی
علی افشانی
خبرنگار

علی افشانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب