درب اصلی ورودی دانشگاه علوم پزشکی
تاریخ : 13 تیر 1403 ساعت : 11:20:19
لوگوی شعار سال
  • 1402/11/11 - 17:57
  • - تعداد بازدید: 1240
  • - تعداد بازدیدکننده: 1124
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZGF
به گزارش پایگاه خبری وب دا آذربایجان غربی

مراسم آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

صبح 11 بهمن ماه 1402 مراسم آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در محل حسینیه امام خمینی(ره) ستاد برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام دکتر غلامرضا اسم حسینی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان آذربایجان غربی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت شهدای انقلاب و شهدایی که در این چهل و پنج سال تقدیم اسلام، خودباوری دینی و تاسیس نظامی بر پایه رضایت الهی و خدمت به مردم گردیده است گفت: اعتقاد ما به قیامتی هست که آنجا نیز کنار هم خواهیم بود و همدیگر و شهدا را خواهیم دید.

دکتر غلامرضا اسم حسینی با اشاره به آیه إنّ اللّه لا یغیّر ما بقوْمٍ حتّى یغیّرواْ ما بأنْفسهمْ وإذا أراد اللّه بقوْمٍ سوءًا فلا مردّ له وما لهم مّن دونه من والٍ خاطر نشان کرد: خداوند متعال در این آیه می فرماید برای بحث تغییر و تحول چه در درون انسان، چه در خانواده، جامعه یا در وسعت وسیع یک کشور و یا وسیعتر از آن همچون نگاه تمدنی، پایه تغییر خود انسان است.

وی در ادامه افزود: در مبانی قرآن کریم توسعه انسان همان تعالی انسان است.

دکتر اسم حسینی تصریح کرد: در قرآن کریم هدف، قرار گرفتن متن زندگی در مسیر خدا است و برای رسیدن به این موهبت طبق فرمایشات قرآن کریم خود انسان باید زمینه ساز تغییر باشد .

وی تاکید کرد: مهمترین بحث تحول هویتی است و بعد تحول در مشروعیت نظام و سپس تحول در مدیریت کلان جامعه است و بخش چهارم که بسیار مهم است تحول در عرصه مشارکت است که حضور مردم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار مهم است و از صدر اسلام نیز اینگونه بوده است که در قرآن نیز مشروعیت طبق خواست مردم تحقق می یابد .

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان  پنجمین عرصه تغییر در تمام جوامع تغییر در تدوین و سیاستگذاری است که برای دانشگاهیان این بعد از تغییر بسیار مهم است.

وی گفت: آنچه که به بحث  مشارکتی مربوط است کارآمدی در مدیریت است که خواست مردم از نظام است و دشمن همیشه در صدد جلوگیری از پیشرفت نظام بوده و بدنبال سردرگم کردن آن است و حضور مردم در عرصه مشارکت که یکی از آنها انتخابات است .

این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سلامت و امنیت که اساس زندگی است گفت: دو مقوله مشارکت و رقابت سازنده و موثر نیز مسئولیت همگانی را به نظام مرتبط می سازد. ضمن عرض تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین فجر آزادی گفت:

گفتنی است اجرای زیارت عاشورا ، پخش نماهنگ و سرود از دیگر بخشهای این مراسم بود .

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار,گالری
  • کد خبر : 2092
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب