درب اصلی ورودی دانشگاه علوم پزشکی
تاریخ : 26 تیر 1403 ساعت : 06:32:40
لوگوی شعار سال
  • 1403/04/21 - 16:39
  • - تعداد بازدید: 315
  • - تعداد بازدیدکننده: 293
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZRC8
به گزارش پایگاه خبری وب دا آذربایجان غربی

برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی در ارومیه

سومین جلسه شورای سیاستگذاری کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی روز پنج شنبه 21 تیر سالجاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با حضور دکتر پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

دکتر پناهی با  ابراز خرسندی و تشکر از ریاست و معاونین دانشگاه عنوان کرد: بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین المللی دانشجویی توسط دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای تولید علم باید تلاش مضاعف انجام شود چون ابزار لازم برای مرجع شدن کشور است و یکی از خواسته های مقام معظم رهبری مرجعیت علمی بودن است .

معاون تحقیقات و فناوری وزارت با مهم دانستن جایگاه دانشجو در تولید علم گفت: منشاء نخبه، پژوهشگر و دانشمند دانشجو است و در تصمیمات باید دانشجو را مداخله داد .

در این جلسه دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز ضمن تشکر از حضور دکتر پناهی و هیات همراه گفت: H Index از 63 به 97 افزایش یافت و از بابت تولید علم با تلاش همکاران و حمایتهای معاون تحقیقات و فناوری افزایش تقریبا دو برابر وجود دارد و در گزارشی که در آخرین اجلاس روسا ارائه شد این افزایش از 570 به  1400 مقاله ذکر شد .

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ساختمان مستقلی برای معاونت تحقیقات و فناوری نداشت که با افتتاح ساختمان جدید مشکل فیزیکی این معاونت برطرف شد

دکتر ولی زاد در خصوص مراکز رشد و فناوری گفت: با افتتاح ساختمان معاونت تحقیقات و فناوری به وسعت 1000 متر مربع مشکل فضای فیزیکی این حوزه رفع شد و همچنین شرکتهای دانش بنیان و مراکز رشد افزایش یافت.

مقام عالی سلامت استان با ابراز رضایت از تجهیز کتابخانه های دانشگاه گفت: کتابخانه مرکز آموزشی درمانی کوثر نیز توسط دکتر پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت افتتاح و راه اندازی شد.

ارائه گزارش اقدامات انجام یافته برای برگزاری کنگره توسط مونا موسوی دبیر کل، پارسا سامعی دبیر علمی و پوریا رخسار طلب آذر دبیر اجرایی انجام شد.

همچنین از تابلوی آرم کنگره در این مراسم رونمایی شد .

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار
  • کد خبر : 7801
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب