درب اصلی ورودی دانشگاه علوم پزشکی
تاریخ : 13 تیر 1403 ساعت : 16:46:23
لوگوی شعار سال

بررسی مشکلات مرکز آموزشی درمانی کوثر

بررسی مشکلات مرکز آموزشی درمانی کوثر ارومیه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

جلسه بررسی مشکلات گروههای آموزشی زنان و نوزادان و بخشهای مربوطه در مرکز آموزشی درمانی کوثر ارومیه با حضور دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان 29 مرداد سالجاری برگزار شد.

در حاشیه این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبر نگار وب دا گفت: در خدمت دو گروه آموزشی زنان و نوزادان و همچنین مسئولین این مرکز مسائل و مشکلات مربوطه بررسی و برای بهینه کردن روند آموزشی و درمانی آن تمهیداتی را اتخاذ کردیم از جمله افزایش تخت های بستری و NICU بخش نوزادان و نیز مقدمات ایجاد بخش درمانی جدید زنان در این مرکز و استفاده از پتانسیل های سایر بیمارستانهای دولتی غیر دانشگاهی و خصوصی برای حل مشکلات مربوطه که انشاا... بزودی مرحله اجرایی آن انجام می گیرد .

دکتر ولی زاد تصریح کرد: هدف غایی این جلسات بهینه نمودن ارائه خدمات به مادران باردار و نوزادان و حفظ سلامتی آنان می باشد .

در ادامه این جلسه بازدید رئیس دانشگاه از بخشهای این بیمارستان انجام گرفت .

گفتنی است در این جلسه دکتر وحید حسین پور مشاور عالی ریاست دانشگاه ، دکتر شبانی معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی ، دکتر مسعودی معاون درمان و دکتر سعید حسین پور مدیر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه نیز حضور داشتند .

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

مدیر سیستم
عکاس

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب