درب اصلی ورودی دانشگاه علوم پزشکی
تاریخ : 13 تیر 1403 ساعت : 11:16:41
لوگوی شعار سال
  • 1402/10/12 - 16:23
  • - تعداد بازدید: 573
  • - تعداد بازدیدکننده: 544
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zay
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا أعْطیْناک الْکوْثر ، فصلّ لربّک وانْحرْ ، إنّ شانئک هو الْأبْتر

بیستم جمادی‌الثانی ، سالروز ولادت باسعادت اسوه طهارت، تقوی و معنویت بزرگ بانوی دو عالم«حضرت فاطمه زهرا (س)» است . او عطیه ای الهی است که درک ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست و جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند و خوشا به سعادت بانوان و مادران که سالروز میلاد مسعود دخت نبوت، همسر ولایت ، مادر امامت حضرت صدیقه کبری(س) اسوه طهارت، تقوی و معنویت، برای تکریم مقام شامخ آنان انتخاب شده است.

بانوان نقشی بی بدلیل در توسعه اجتماعی از جمله عرصه سلامت دارند و بدون توجه به نقش اساسی آنها در امر سلامت، توسعه ممکن نخواهد بود .

از سوی دیگر بسیار مفتخریم که بانوان ایران اسلامی، با تلاش، درایت ، مسئولیت پذیری و تعهد توانسته‌اند در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی ، هنری ، ورزشی ، فرهنگی و سلامتی  بدرخشند و مایه مباهات و سربلندی میهن اسلامی مان شده اند .

اینجانب با ارج نهادن به همت والای شما بانوان بزرگوار و تشکر از تلاش هایتان در عرصه سلامت ، سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر را تبریک عرض می نمایم و امیدوارم همچنان با الگو قرار دادن بانوی دو عالم، در عرصه های مختلف زندگی موفق و سربلند باشید.

 

دکتر محمد امین ولی زاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار,گالری
  • کد خبر : 1036
کلمات کلیدی
سامان تواضع
خبرنگار

سامان تواضع

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب