درب اصلی ورودی دانشگاه علوم پزشکی
تاریخ : 13 تیر 1403 ساعت : 13:08:59
لوگوی شعار سال
  • 1402/08/14 - 09:35
  • - تعداد بازدید: 3882
  • - تعداد بازدیدکننده: 3744
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zxk
به گزارش پایگاه خبری وب دا آذربایجان غربی

پرداخت تعرفه اردیبهشت ۱۴۰۲ گروه پرستاری بر اساس دستورالعملهای وزارتی بوده است / سعی می کنیم تعرفه خدمات پرستاری برخی از بخشها را طی چند روز آینده ترمیم کنیم

دکتر فرشاد محمدی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار وب دا اظهار کرد : قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری چندین سال بود که علیرغم پیگیری های دانشگاهها اجرا نشده بود و امروز بسیار خوشحالیم که خوشبختانه نسبت به عملیاتی کردن و اجرای این قانون اقدام شده است که در جای خود بسیار ارزشمند می باشد .

از سویی اجرای این قانون، با مشکلات و گلایه مندی های جمعی از پرستاران همراه بود که ایراداتی در احصا درآمد، ثبت خدمات و نحوه بازتوزیع برای آن وارد می باشد. اما از یک برنامه نوپا، چنین مشکلات اجرایی انتظار می رود . از طرف دیگر نحوه اجرای آن بر اساس دستورالعملهای ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده است بعبارت دیگر دانشگاه تعرفه اردیبهشت ۱۴۰۲ گروه پرستاری را بر اساس دستورالعملهای فوق الذکر وزارتی پرداخت نموده است ولی آماده جمع آوری پیشنهادات همکاران و انتقال به وزارتخانه هستیم که بالطبع موارد اصلاحی اعلام خواهد شد .

با توجه به نوپا بودن تعرفه گذاری خدمات پرستاری، همچنان باید در مسیر ارتقا گام برداریم تا همکاران گروه پرستاری به طور کامل به حقوق خود دست پیدا کنند.

وی افزود: در خصوص پرداخت معوقات پرسنلی، با تمهیدات انجام گرفته خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی استان از پیشرو ترین دانشگاهها در پرداخت معوقات بوده و فاصله پرداختی از ۱۴ ماه به ۴الی ۵ ماه کاهش یافته است .

مدیر پرستاری دانشگاه همچنین اضافه کرد : سعی می کنیم تعرفه خدمات پرستاری بخشهایی از قبیل اورژانس ، اتاق عمل، درمانگاه و دیالیز و ... را از طریق ظرفیتهایی که برای سیستم پرداخت کارانه کارآمد از طریق وزارت پیگیر هستیم طی چند روز آینده ترمیم کنیم .

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار,گالری
  • کد خبر : 146
کلمات کلیدی
علی افشانی
خبرنگار

علی افشانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب