درب اصلی ورودی دانشگاه علوم پزشکی
تاریخ : 13 تیر 1403 ساعت : 08:52:43
لوگوی شعار سال
  • 1403/03/08 - 18:31
  • - تعداد بازدید: 911
  • - تعداد بازدیدکننده: 870
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zen8
به گزارش پایگاه خبری وب دا آذربایجان غربی

کسب رتبه یک برتر توسط مرکز آموزشی و درمانی جامع زنان کوثر حاصل کوشش جمعی است / ارائه خدمات بهینه و باکیفیت را وظیفه خود می دانیم/ در عرصه آموزش علوم پزشکی و در راستای عدالت در آموزش اقدامات مهمی انجام گرفته است

دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مصاحبه با خبرنگار وب دا گفت: بدنبال انجام ارزیابی های اعتبار بخشی دور پنجم توسط تیمهای مجرب ارزیاب کشوری که در بازه زمانی 23 دی تا 23 بهمن 1402 انجام گرفت و براساس این ارزیابی ها و گزارشات نظارتی در کمیته اجرایی مرکز نظارت و اعتباربخشی مراکز درمانی وزارت بهداشت مرکز آموزشی و درمانی جامع زنان کوثر بعد از 8 بیمارستان با رتبه عالی در صدر بیمارستانهای با رتبه یک برتر قرار گرفت .

وی افزود: کسب رتبه یک برتر توسط مرکز آموزشی و درمانی جامع زنان کوثر حاصل کوشش شبانه روزی همکاران تلاشگر و مدیریت مرکز می باشد که از زحمات همه این عزیزان تشکر می کنم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه تاکید کرد: اما نباید قانع به وضعیت موجود باشیم و لازم است تلاش حداکثری خود را برای حرکت به سمت رتبه عالی برای ارائه خدمات با کیفیت تر ادامه دهیم . ارائه خدمات بهینه برای مردم عزیز را وظیفه خود دانسته و برای نیل به این امر باید همت و تلاش خود را برای داشتن مراکز درمانی با کیفیت بکار بگیریم .

دکتر ولی زاد در ادامه افزود: با تلاشهای انجام گرفته شاهد موفقیتهای ارزشمندی در عرصه آموزش نیز هستیم که کسب موافقت راه اندازی سه رشته جدید اقتصاد سلامت و مهندسی بهداشت محیط در مقطع دکتری تخصصی و همچنین رشته تخصصی بیماریهای عفونی و گرمسیری از جمله این موارد است .

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین می توان به کسب موافقت اصولی تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان ماکو  اشاره کرد که در راستای نیل به عدالت در آموزش می باشد .

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار,گالری
  • کد خبر : 6740
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب