بسمه تعالی
بیانیه مشارکت عمومی دانشگاه
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برای تحقق به اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ، کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعملها و ضوابط اجرایی و ... را پس از انتشار در وب سایت دستگاه به آدرس www.umsu.ac.irاز طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و در صورت نیاز ابلاغ مجدد آن اقدام می نماید .
می توانید به یکی از راه های زیر شکایت ، انتقاد و گزارش خود را با ما در میان بگذارید .
1. ثبت آنلاین شکایت در سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات دانشگاه
2. ارتباط با کارشناسان پاسخگویی به شکایات در ساعات اداری با شماره تلفن های مستقیم 32220044 و 32228080 و 32222713 تماس حاصل نمائید.
3. مراجعه حضوری به واحد مدیریت بازرسی دانشگاه واقع در انتهای خیابان رسالت، جنب فوریت های پزشکی، ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه
4. درخواست رسیدگی از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد ) استانداری با شماره تماس 111
5. ارسال درخواست سامانه پیامکی به شماره 50002222820049
6. ارسال درخواست به ایمیل مدیریت بازرسی دانشگاه به آدرس : bazrasi@umsu.ac.ir