درب اصلی ورودی دانشگاه علوم پزشکی
تاریخ : 13 تیر 1403 ساعت : 11:08:36
لوگوی شعار سال
  • 1403/02/28 - 22:08
  • - تعداد بازدید: 624
  • - تعداد بازدیدکننده: 604
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z8d7
به گزارش پایگاه خبری وب دا آذربایجان غربی

تجربیات موفق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در وزارت بهداشت مطرح شد

دکتر افشانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی 26 اردیبهشت سالجاری در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمانهای وابسته وزارت در سالن شهید سلیمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد به بیان تجربیات موفق عرصه روابط عمومی دانشگاه پرداخت .

وی گفت: موفقیتهای کسب شده در عرصه روابط عمومی حاصل حمایتهای مدیریت ارشد و سایر مجموعه مدیریتی دانشگاه و تلاش شبانه روزی همکاران تلاشگرم در واحد های تابعه می باشد .

دکتر افشانی افزود: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را که همانا  امید آفرینی و اهمیت به رسانه هاست را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است .

مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه گفت: با توجه به جمله زیبای رهبر عزیزمان که فرموده اند: " هیچ تفکری تا زمانی که با هنر آمیخته نشود در تاریخ ثبت نمی شود " ما نیز اطلاع رسانی ها و تبیینهای هنرمندانه با اثر گذاری بالا را در برنامه هایمان لحاظ کرده ایم که تهیه فیلمها و نماهنگهای مختلف ، سرود های اختصاصی عرصه سلامت و سایر موارد را می توان عنوان کرد .

دکتر افشانی همچنین برنامه تلویزیونی ساغلیق را که قدمتی بیش از بیست سال را دارد از تجربیات بسیار موفق دانشگاه در عرصه آموزش و اطلاع رسانی های سلامت که مورد توجه و استقبال مردم است نام برد و افزود: سال گذشته بدلیل همین برنامه ساغلیق ، دانشگاه علوم پزشکی موفق به اخذ جایزه ملی ادغام نماد علوم پزشکی گردید .

وی تاکید کرد: هرچند با مردم ، از مردم و برای مردم بودن بسیار مهم است اما کافی نیست و اصل چهارم یعنی در میان مردم بودن از اهمیت زیادی برخوردار است و یکی از موفقیتهای روابط عمومی دانشگاه این است که بصور مختلف در میان مردم است و مردمداری را اصل می داند .

مدیر روابط عمومی حضور در جلسات هیات رئیسه، شورای دانشگاه و سایر شوراها از جمله شورای فرهنگی ، شورای آموزشی و شورای پژوهشی را یکی از مهمترین عوامل در موفقیتهای روابط عمومی عنوان کرد و افزود: از این حمایتها بسیار متشکریم .

دکتر افشانی اضافه کرد: از شیوه های مختلف و متنوع برای اطلاع رسانی اقدامات و اخبار استفاده می کنیم و از رسانه های ملی ، مکتوب و فضای مجازی به طور وسیعی برای تبیین موضوعات مربوطه بهره می گیریم که منجر به اخذ تندیس جهاد تبیین شدیم .

وی همچنین گفت: ما همه ساله بر اساس شعار سال و شعار هفته سلامت ، شعاری را برای برنامه ریزی های واحد روابط عمومی انتخاب می کنیم و بر آن اساس برنامه ریزی می نماییم و امسال شعار سلامت خانواده با ارتقای سواد سلامت و سواد رسانه در جامعه قرار دادیم تا بتوانیم مشارکت آحاد جامعه را در تامین، حفظ و ارتقای سلامت و نیز افزایش مسئولیت پذیری در سلامت خانواده را جلب کنیم .

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آخرین اخبار,گالری
  • کد خبر : 6221
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب