English|فارسي      امروز: يکشنبه ٢٦ آبان ١٣٩٨

بسمه تعالی

بیانیه مشارکت عمومی دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه براي تحقق به اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه به تمامي مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل، تعاملات دوسويه و انتخاب راهبردهاي ارائه خدمت، سخت و ناممكن مي گردد. ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امكان پذير است كه مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام، تعامل و مشاركت خود را كامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است كه بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا دانشگاه علوم پزشکی آذربايجان غربي ،  كليه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ­ها، آيين نامه­ ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرايي و ... را پس از انتشار در وب سایت دستگاه به آدرس  www.umsu.ac.irاز طريق درگاه الكترونيك خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي، نسبت به اصلاح و در صورت نياز ابلاغ مجدد آن اقدام مي­ نمايد .

می توانید به یکی از راه های زیر شکایت ، انتقاد و گزارش خود را با ما در میان بگذارید .

1.      ثبت آنلاین شکایت در سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات دانشگاه

2.    ارتباط با کارشناسان پاسخگویی به شکایات در ساعات اداری با شماره تلفن های مستقیم 32220044 و  32228080 و 32222713  تماس حاصل نمائید.

3.    مراجعه حضوری به واحد مدیریت بازرسی دانشگاه واقع در انتهای خیابان رسالت، جنب فوریت های پزشکی، ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه

4.      درخواست رسیدگی از طریق سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت (سامد ) استانداری با شماره تماس 111

5.      ارسال درخواست سامانه پیامکی  به شماره  50002222820049

6.      ارسال درخواست به  ایمیل مدیریت بازرسی دانشگاه به آدرس : bazrasi@umsu.ac.ir

7.      آدرس :  http://190.behdasht.gov.ir/